ПАТ "Харківгаз" запустило новий сервіс для жителів області
Отримати швидку інформацію про стан особового рахунку жителі Харківської області можуть в автоматичному режимі, в будь-який час доби, без з'єднань з оператором і відвідувань газової компанії. Щоб скористатися новою послугою, необхідно зателефонувати до контакт-центру ПАТ "Харківгаз" і ввести на телефоні номер особового рахунку, повідомляє прес-служба компанії.
Щомісяця за інформацією про стан особового рахунку в газову компанію звертається близько 100 тис. споживачів Харківської області. В будь-який зручний для себе час доби і день людина телефонує ПАТ "Харківгаз", вводить з телефону номер особового рахунку і прослуховує інформацію про стан особового рахунку.
"Щоб з'єднатись з оператором контакт-центру або звернутися в газову компанію особисто людина витрачає свій вільний час. Поступово ми створюємо нові можливості і вдячні нашим клієнтам за їх пропозиції і співпрацю", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.