ПАТ "Чернігівгаз" провело збори акціонерів
"Чернігівгаз" вийшов на чистий прибуток 78,6 млн грн в 2016
2 квітня 2017 року ПАТ "Чернігівгаз" провело чергове загальні збори акціонерів, під час яких були підсумовані результати діяльності компанії і затверджено основні напрямки подальшої роботи. Вперше за останні три роки ПАТ "Чернігівгаз" вийшов на чистий прибуток 78,6 млн грн, який буде спрямовано на покриття збитків за минулі роки, повідомляє прес-служба компанії.
Як наголошується, в ході зборів акціонери заслухали і затвердили річний баланс та визначили основні напрямки роботи компанії на поточний рік. Серед них - дотримання затвердженої НКРЕКП структури тарифу, підвищення ефективності виробництва за рахунок оптимізації і модернізації газорозподільних систем, підвищення ефективності обліку газу в області та інше.
Загальними зборами обрано та затверджено новий склад Наглядової ради і Ревізійної комісії, а також схвалена нова редакція Статуту Товариства. Акціонери прийняли рішення 100% розміру чистого прибутку компанії за 2016 рік направити на покриття збитків минулих років.
"У 2016 році компанії вдалося отримати прибуток. Перш за все це стало можливим завдяки зростанню обсягів транспортування газу порівняно із затвердженим річним обсягом у структурі тарифу. Але зважаючи на те, що сумарні збитки трьох останніх років склали майже 267 млн грн, акціонери вирішили всі прибуткові кошти спрямувати на їх покриття", - повідомила голова правління ПАТ "Чернігівгаз" Алла Ярова.
Протягом минулого року "Чернігівгаз" інвестував в газові мережі 13,3 млн гривень. На обслуговування було прийнято 20,5 км новозбудованих газопроводів і газопроводів-вводів, газифіковано понад 1,5 тис. будинків, безкоштовно обладнані лічильниками газу понад 7,2 тис. квартир і 356 багатоповерхівок.
Планово-технічним обслуговуванням газових приладів охоплено понад 145 тис. домогосподарств, виконано 10,3 тис. заявок на витоку газу, видано 682 технічних умов на газифікацію. У трьох найбільших містах області - Чернігові, Прилуках і Ніжині відкрито сучасні Центри обслуговування клієнтів. Компанією був забезпечений належний рівень відрахувань до бюджетів, не допущено затримок або заборгованості з виплати заробітної плати.