Від участі в дослідженнях TNS Ukraine відмовилися 4 ділових тижневика
Від послуг компанії TNS Ukraine, на підставі даних якої здійснюється продаж реклами, 25 червня відмовилися відразу чотири ділових тижневика: "Бізнес", "Деловая столица", "Власть денег" і "Контракти". Причиною стала присутність журналів "Кореспондент", "Фокус" і "Коментарі" в дослідженні в якості ділових ЗМІ, повідомляє видання "Комерсант-Україна".
Видавничі дома "Бліц-Інформ", "Картель" і "Галицькі контракти" повідомили, що припиняють співпрацю з дослідницькою компанією "TNS Україна". Їх видання "Бізнес", "Деловая столица", "Власть денег" і "Контракти" більше не будуть брати участь в маркетингових дослідженнях "MMI України" і PMI Regions, що проводяться TNS Ukraine.
Видавці вважають, що дослідження не відображає реальний рейтинг видань. Причиною їхнього невдоволення стало те, що "Український Медіа Холдинг" (УМХ) на початку року перевів свої журнали "Кореспондент" і "Фокус" з групи видань загального змісту в групу ділових відповідно з єдиним галузевим класифікатором друкованих ЗМІ. У 2009 р. аналогічним чином поступив журнал "Коментарі". "При цьому зміни концепції журналів не сталося. Тому ми вважаємо, що єдина мета перепозиціонування - прагнення отримати рекламні бюджети, призначені для аудиторії ділових видань", - йдеться в заяві.
Класифікатор друкованих ЗМІ розроблений Українською асоціацією видавців періодичної преси (УАВПП) і використовується в дослідженнях TNS Ukraine. Видавці-члени УАВПП (близько 90% ринку друкованих ЗМІ) самостійно визначають групу, до якої відноситься їх видання.
В "Бліц-Інформ", "Картелі" і "Галицьких контрактах" нагадують, що, згідно з класифікатором видань УАВПП, до ділових відносяться видання, "що містять більше 50% матеріалів на економічну тематику, або ж інші матеріали, подача яких здійснюється через призму вищезгаданої тематики ". "З усіх опублікованих у першому півріччі 2012 р. матеріали в журналі" Фокус "лише близько 25% можуть бути класифіковані як ділові, в "Кореспонденті" їх частка в середньому 16%", - йдеться в заяві. Тижневики готові повернутися до співпраці з TNS Ukraine, у випадку якщо компанія надасть окремий сегмент ділової преси, в який увійдуть видання, як мінімум 80% матеріалів у яких призначені для ділової аудиторії.
На думку учасників ринку, без участі у дослідженнях TNS Ukraine видавничим домам буде складно продавати рекламу. Близько 70% продажів доводиться на рекламні агентства і тільки 30% - прямі продажі.