Засновник "Комерсанта" має намір створити нове ЗМІ для "жертв кремлівської пропаганди"
Російський журналіст і підприємець Володимир Яковлєв, створив газету "Коммерсантъ", розпочав збір коштів на новий проект для повернення "до життя жертв кремлівської пропаганди". Про це йдеться у зверненні Яковлєва до потенційних донорів на сайті сервісу Kickstarter.
"Якщо я щось і вмію, так це добре створювати газети і журнали. Тому Я буду створювати ЗМІ, яке перетворює безумців назад у людей", - йдеться у зверненні Яковлєва до потенційних донорів.
Збір коштів повинен завершитися 9 квітня. Необхідна для проекту сума становить 50 тис. дол.
Яковлєв зазначає, що рішення створити новий медійний проект викликано реакцією в інтернеті на вбивство опозиційного політика Бориса Нємцова. Він називає це злочин результатом "кремлівської пропаганди ненависті, яка сьогодні знищує країну".
За словами Яковлєва, до проекту залучена велика група журналістів та експертів, запущена мультимедійна платформа і "почалася активна робота створення контенту та залучення читацької аудиторії".
На сторінці проекту у Facebook сказано, що його тимчасовим назвою є "Мулбабар" - назва планети Юпітер на шумерському мовою, а її роль полягає в тому, щоб "повертати до життя жертв кремлівської пропаганди останнього року".
Володимир Яковлєв був головним редактором "Комерсанта" з часу її заснування у 1989 році до 1992 року. Він володів контрольним пакетом акцій "Комерсанта", який у 1999 році був проданий Борису Березовкому і Бадрі Патаркацишвілі.
Зазначимо, США на боротьбу з російською пропагандою виділили 23 млн дол.