Співробітники "Ощадбанку" ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних
"Ощадбанк" заявив про активізацію телефонного шахрайства після кібератаки, яка була здійснена на Україну 27 червня 2017 року. Про це йдеться у повідмоленні прес-служби банку.
"Злочинці вирішили скористатись недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачено, і потрібно надати персональні дані для їх відновлення", - йдеться у повідомленні.
У фінустанові наголошують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.
Крім того, зазначається, що після кібератаки безпеку та конфіденційність усіх банківських даних, у тому числі клієнтських, збережено.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що депутати Верховної Ради України в четвер, 13 липня 2017 року, внесли до порядку денного парламенту законопроект №6684 "Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп'ютерних мереж платників податків)".