Oracle купила розробника маркетингових рішень Compendium
Американська компанія Oracle, яка є одним з найбільших постачальників програмного забезпечення і серверного устаткування, повідомила про покупку розробника маркетингових рішень Compendium. Про це повідомляє "Росія 24".
Вартість угоди не розголошується, проте представники Oracle повідомили, що поглинання вже завершено.
У заяві Oracle сказано, що продукти купленої компанії дозволяють користувачам планувати, реалізовувати, публікувати і рекламувати контент, а потім на базі поточних даних оцінювати ефективність кампанії.
Можливості платформи Compendium будуть використані в тому числі для публікації контенту на сайтах, в блогах, на Facebook, Twitter, LinkedIn і інших каналах просування. Також в майбутньому у рішеннях від Oracle планується реалізувати повноцінну систему документообігу в масштабах великих корпорацій.
Представники Oracle також заявили, що розробники Compendium приєднаються до групи фахівців з раніше купленої компанії Eloqua Marketing.
У вересні цього року Oracle опублікувала дані за підсумками першого фінансового кварталу 2014 р., згідно з яким виручка компанії склала 8,38 млрд дол., показник доходу склав 59 центів на акцію.
Ринок прогнозував ці показники на рівні 8,5 млрд дол. і 56 центів на акцію відповідно. Загальна квартальний чистий прибуток компанії зріс на 7,9% до позначки 2,19 млрд дол. проти 2,03 млрд дол. роком раніше.
В Oracle повідомили, що надання послуг з технічної підтримки раніше випущених продуктів - це найбільша стаття доходу компанії, на неї припадає 20% прибутку. Продажі нових софтверних ліцензій і підписок на хмарні продукти в останньому кварталі зросли на 5% до 1,65 млрд дол. Продажу оновлень і послуг техпідтримки зросли на 7% до 4,43 млрд дол.
Що стосується апаратного бізнесу Oracle, то тут справи йдуть не дуже добре. За звітний квартал компанія продала серверів на 669 млн дол., що на 14% нижче, ніж роком раніше, і на 21% менше, ніж кварталом раніше.