Технологічні нововведення поволі, але вірно невідворотно стають частиною нашого життя. Як виявилось, половина читачів РБК-Україна читають електронні книги. Всього в опитуванні на тему електронних і друкарських книг взяли участь 1462 людини.
Технологічні нововведення поволі, але вірно невідворотно стають частиною нашого життя. Як виявилось, половина читачів РБК-Україна читають електронні книги. Всього в опитуванні на тему електронних і друкарських книг взяли участь 1462 людини.
25% читачів, або 357 осіб, читають тільки електронні книги. Ще чверть, 354 людини, читають їх іноді.
37% респондентів, або 527 осіб, віддають перевагу друкарським книгам.
16% опитаних, або 224 людини, взагалі не читають книг.
Як бачимо, більше 80% респондентів продовжують активно читати книги - електронні або друкарські. Отже книговидавцям є для кого працювати. Та і 16% тих, хто не читає книги - теж потенційна аудиторія для правильних маркетингових ходів. Ймовірно, вони просто чекають свого "Гарі Поттера".