Страх українських споживачів перед онлайн-покупками широко відомий, на це нарікають практично всі підприємці, які ведуть свою діяльність в онлайн-сегменті. Опитування, проведене РБК-Україна, підтвердило цю невтішну для онлайн-комерції картину.
Страх українських споживачів перед онлайн-покупками широко відомий, на це нарікають практично всі підприємці, які ведуть свою діяльність в онлайн-сегменті. Опитування, проведене РБК-Україна, підтвердило цю невтішну для онлайн-комерції картину.
51% опитаних, або 588 осіб, ніколи не здійснюють онлайн-покупки за допомогою банківської карти, оскільки вважають це небезпечним.
23% опитаних, або 258 осіб, здійснюють такі покупки іноді.
17% респондентів, або 195 осіб, роблять це регулярно.
11% опитаних, або 120 осіб, відповіли, що їхні банківські карти для цього не годяться.
Всього в опитуванні взяла участь 1161 особа.