Операційний прибуток виробника фотоапаратів Nikon за шість місяців 2013 р. становила 21,9 млрд ієн (222 млн дол.), що на 41% менше аналогічного періоду минулого року. Про це повідомляє Reuters.
Дане зменшення прибутку пояснюється різким падінням попиту серед фотолюбителів, розпочатого посилюватися в минулому році швидше, ніж очікувалося.
Відзначається збереження слабкого попиту на дорогі однообъективные дзеркальні фотокамери на зовнішніх ринках.
Різке падіння на ринку однообъективных дзеркальних фотоапаратів в цьому році стало ударом для Nikon і його головного конкурента - Canon Inc. До цього компанії вже відчули скорочення ринку компактних фотоапаратів, обумовленого перемиканням уваги споживачів на камери в смартфонах.
Операційний прибуток у фотографічному підрозділі Nikon знизився на 26% у першому півріччі до 30,9 млрд ієн.