Аварійні бригади та диспетчери продовжують цілодобово проводити ремонти
Оператори системи розподілу "ДТЕК Мережі" за період карантину провели понад 2 тис. ремонтно-відновлювальних робіт з відновлення електропостачання. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу компанії.
Повідомляється, що це допомогло компанії повернути світло в будинки понад 200 тисяч українців. Аварійні бригади та диспетчери цілодобово проводять ремонти та продовжують робити все можливе для стабільної й безперебійної роботи системи електропостачання країни.
Оператори системи розподілу "ДТЕК Мережі" - "ДТЕК Київські електромережі", "ДТЕК Дніпровські електромережі", "ДТЕК Донецькі електромережі", а також "Одесаобленерго" і "Київобленерго" в період карантину продовжують забезпечувати надійне електропостачання як побутових, так і юридичних клієнтів, приділяючи особливу увагу стабільній роботі медичних установ
"ДТЕК діє в інтересах України. Робота наших співробітників - це запорука нормального життя всієї області, так було завжди, і особливо важливо зараз. Ми піклуємося про наших клієнтів і робимо все для того, щоб в їхніх будинках було світло. Попри режим карантину, ДТЕК продовжує проводити ремонти та повертати світло в будинку наших клієнтів в режимі 24/7. За перший тиждень карантину наші фахівці провели 2360 ремонтів, повернувши світло в будинку 213 тисяч жителів", - зазначив генеральний директор "ДТЕК Мережі" Іван Гелюх.
Завдяки роботі аварійних бригад енергетиків було відновлено електропостачання у понад 300 населених пунктах. З 16 по 23 березня "Київобленерго" провів 1057 ремонтів електромереж в Київській області, "ДТЕК Київські електромережі" - 163 ремонту в м. Київ. "ДТЕК Дніпровські електромережі" виконав 609 ремонтних робіт в Дніпрі й області, "ДТЕК Донецькі електромережі" - 503 в Донецькій області. Ремонтники "Одесаобленерго" ліквідували 24 великі аварії на мережах, які живлять 54 населених пункти.
Працівники аварійних бригад ДТЕК виконують всі роботи, дотримуючись вимог безпеки та гігієни, мінімізуючи безпосередній контакт з клієнтами.
Як раніше писало РБК-Україна з 17 березня оператори систем розподілу електроенергії (ВСР) "ДТЕК Київські електромережі", "ДТЕК Дніпровські електромережі", "ДТЕК Донецькі електромережі", "Одесаобленерго" і "Київобленерго" перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів.
Скористатися дистанційними сервісами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також електронною поштою та на офіційних сторінках у Facebook. "ДТЕК Мережі" закликає своїх клієнтів залишатися вдома. Компанія робить все можливе, щоб у домівках українців було світло.