ONLY RETAIL CEO: перші особи та чиновники про майбутнє рітейлу
21 червня 2017 відбулася стратегічна конференція ONLY RETAIL CEO: Перші особи та чиновники про майбутнє рітейлу, організований компанією Meeting Point, експертом з 10-річним досвідом проведення бізнес-конференцій, бізнес-сніданків, конгресів, семінарів, виставок, премій.
У першій частині конференції ONLY RETAIL CEO відбувся брифінг з вельми
провокаційною назвою Government to Retail: Коли держава почує рітейл?
Під професійним керівництвом модератора, президента компанії "Євроіндекс" і співзасновника громадянської платформи "Нова країна" Валерія Пекаря учасники брифінгу: Олександр Васильчук, начальник відділу державної політики у сфері захисту прав споживачів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Лілія Стиренко, іо. заступника Госпродпотребслужбы, Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку, Сергій Макаренко, заступник керівника бізнесу по роботі з торговими підприємствами головного офісу ПриватБанк, Леонід Погребняк, CEO, Ювелирний завод "Золотий Вік" відповідали на злободенні для українського ритейлу питання:
- Що і хто заважає українського ритейлу розвиватися? Які програми підтримки української роздрібної торгівлі гарантує держава?
- Який прогноз розвитку вітчизняного рітейлу після введення безвізового режиму?
- Захисту прав споживачів - допомагає ритейлу або, навпаки, вбиває його?
- Які банківські програми створюються для рітейл-компаній? Який формат бізнес-кредитування пропонують провідні банки України?
Особливо гостру дискусію серед учасників брифінгу і делегатів конференції викликало питання підвищення в майбутньому зарплат до 7100 гривень, як це було обіцяно українським Кабміном.
Кейс-секції ONLY RETAIL CEO лідери рітейл-ринку, флагмани лідируючих компаній роздрібної торгівлі України – представили найефективніші кейси з розвитку і масштабування онлайн і офлайн-бізнесу в складній економічній середовищі.
В динамічній дискусії в ході обговорення кейсів обговорювалися і трендові компетенції прогресивного керівника, який здатний згенерувати оптимальну бізнес-модель компанії, виявити «вікна можливостей» і сформувати пул конкурентних переваг бренду. Сучасний ефективний керівник робить акцент не на тому, щоб заощадити, а на те, як оптимізувати підприємство і більше заробити, правильно мотивуючи співробітників.
Кожен учасник конференції ONLY RETAIL CEO: Перші особи та чиновники про майбутнє ритейлу за підсумками бізнес-івенту отримав цінні відповіді на важливі запитання від представників керівництва країни і надихаючу комунікацію з флагманами кращих українських рітейл-компаній.