Онлайн-сервісами "Волиньгаз Збуту" користуються 90 тис. клієнтів компанії
Найпопулярнішим онлайн-сервісом залишається Особистий кабінет
В період карантинних обмежень значно зросла кількість волинян, які для вирішення газових питань використовують Особистий кабінет на сайті 104.ua та чат-боти 7104ua. Якщо на початку року цими сервісами користувалися 68 тисяч клієнтів ТОВ "Волиньгаз Збут", то станом на 1 липня їхня кількість сягнула 90 тисяч.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найпопулярнішим онлайн-сервісом серед волинських споживачів газу залишається Особистий кабінет на 104.ua. Станом на 1 січня 2020 року у ньому було зареєстровано 56 тисяч волинян. У липні число користувачів Особистим кабінетом зросло до 71 тисячі. Чат-бот у Viber використовують понад 18 тисяч клієнтів. За словами прес-служби, це на 50% більше, ніж було на початку року. Чат-бот у месенджері Telegram запустили нещодавно, і його вже активно використовують близько 400 волинян.
"Кількість клієнтів, які користуються онлайн-сервісами "Волиньгаз Збуту", збільшується щомісяця. Нині у нас працює ряд дистанційних сервісів, за допомогою яких волиняни можуть переглянути історію споживання та оплат, передати показники лічильника, звірити особові рахунки, сплатити за газ, – розповідає директор ТОВ "Волиньгаз Збут" Микола Тищук. – Використання цих платформ дозволяє не лише уникати масових скупчень в період карантину, а й зекономити час та кошти. Адже при оплаті через онлайн-сервіси застосовується найменша банківська комісія".
В компанії нагадують, що в період карантинних обмежень впровадили експрес-реєстрацію на сайті 104.ua, яка дозволяє створити Особистий кабінет за допомогою всього одного дзвінка.
"Для експрес-реєстрації на сайті 104.ua потрібно зателефонувати в контакт-центр за номером 067-33-39-104, та повідомити оператору номер особового рахунку (він вказаний у платіжці). Оператор зареєструє Особистий кабінет, а споживач в СМС отримає логін і пароль до нього", - йдеться у повідомленні.