Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" використовують понад 54 тисячі споживачів газу Миколаївської області
В особистому кабінеті можна заплатити за газ онлайн, поставити запитання спеціалісту і передати показання лічильника
Дистанційні сервіси взаємодії з газовою компанією стають все більш популярними серед клієнтів ПАТ "Миколаївгаз". Тільки за останній місяць особисті кабінети зареєстрували близько двох тисяч споживачів. На даний момент цим сервісом користуються більше 54 тисяч абонентів. Про це повідомляє прес-служба компанії.
60% споживачів, що передають показання щомісяця, роблять це в особистих кабінетах на сайті компанії mk.104.ua. У них можна контролювати щомісячні нарахування за природний газ, стан розрахунків, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, а також кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.
В особистому кабінеті можна заплатити за газ онлайн, поставити запитання спеціалісту і, звичайно ж, передати показання лічильника.
"Ми раді, що споживачі оцінили переваги віддалених сервісів - особистого кабінету, контакт-центру та смс-передачі показань. Наша мета - спростити нашим клієнтам процес взаємодії з нами. А заощаджений час вони можуть витратити на особисті справи і спілкування з близькими", - говорить голова правління ПАТ "Миколаївгаз" Павло Попов.
Другим в рейтингу і одним з найпростіших і швидких способів передачі показань лічильника є відправка смс-повідомлення на номер 7014. Кожен п'ятий споживач, що передає показання, надсилає смс. Формат повідомлення простий -10 цифр особового рахунку, пробіл і 5 цифр - показання лічильника. Всього кілька хвилин і готово! Щомісяця даний сервіс використовують 5 тисяч наших клієнтів.
Більше 30 тисяч споживачів щомісяця звертаються з різних газових питань в контакт-центр "Миколаївгазу". Найбільш частими є питання щодо розрахунків за природний газ, призначення пільг та субсидій, а також передача показань лічильника.
Наступним важливим кроком ПАТ "Миколаївгаз" назустріч клієнтам буде відкриття нового просторого і багатофункціонального Центру обслуговування клієнтів, яке відбудеться 7 листопада в Миколаєві по вул.Нікольська, 25-А.