Нью-йоркський рекламний холдинг Omnicom Group Inc. і його французький конкурент Publicis Groupe SA заявили про злиття. Інформація про це опублікована на сайті Omnicom.
Об'єднана компанія буде називатися Publicis Omnicom Group. Генеральний директор Omnicom Джон Рен і глава Publicis Моріс Леві очолять це найбільше у світі рекламне агентство в якості співдиректорів.
Злиття покликане зміцнити позиції компаній на зростаючих азіатських і латиноамериканських ринках, в т.ч. за рахунок гнучкої цінової політики. Проте, об'єднання двох гігантів рекламного ринку може викликати протидію антимонопольних органів США і Європи. Крім того, можуть виникнути проблеми контрактного характеру, оскільки великі конкуруючі клієнти - такі як Coca-Cola і PepsiCo, McDonald's і Taco Bell, Johnson & Johnson і Procter & Gamble - опиняться в результаті злиття під одним рекламної "дахом".
Читайте також: Найбільші рекламні агентства Publicis і Omnicom можуть оголосити про злиття, - ЗМІ
Omnicom Group, штаб-квартира якої знаходиться в Нью-Йорку, володіє такими рекламними мережами, як BBDO Worldwide, DDB Worldwide Communications Group і TBWA Worldwide. Паризька Publicis Groupe SA управляє однойменним агентством, а також Leo Burnett Worldwide, Saatchi & Saatchi і DigitasLBi. Сукупний річний дохід об'єднаної компанії повинен скласти близько 23 млрд дол Таким чином, нинішній лідер ринку, лондонська WPP PLC, опиниться на другій позиції.