38 туристів туроператора TPG не змогли вилетіти в Індію з аеропорту "Бориспіль"
У Києві в неділю ввечері, 28 січня, кілька десятків українських туристів туроператора TPG не змогли вилетіти в Індію з аеропорту "Бориспіль". Про це РБК-Україна повідомили кілька туристів з цього рейсу, а також в одному з турагентств.
Крім того, цю інформацію підтвердили в прес-службі авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", яка здійснювала вищевказаний рейс.
"Вчора 38 пасажирів чартерного рейсу PS6881 Київ-Гоа дійсно не змогли відлетіти. У зв'язку з тим, що у пасажирів були відсутні необхідні документи для перетину кордону, вони отримали відмову в перевезенні. Квитки були оформлені в блоці туроператора TPG, представник якого перебував в аеропорту і вів діалог з пасажирами, які не змогли потрапити в літак. Після цього туроператор звернувся до авіакомпанії з проханням взяти на борт пасажирів без віз, проте отримав правомірна відмова у зв'язку з жорсткими імміграційними правилами Індії", - повідомили в прес-службі авіакомпанії.
Як випливає зі слів туристів, вони завчасно подали свої документи турагентам для оформлення віз туроператором в імміграційній службі Індії. Але ця служба вислала візи тільки вранці 29 січня, тобто вже після того, як літак без туристів вилетів до Індії.
У TPG стверджують, що компанія завчасно вислала документи для оформлення віз, тому відмовляються брати на себе провину за невиліт туристів.
"Справді, 28 січня ми зіткнулися з тим, що 35 туристів (двохсот) не змогли вилетіти в Індію (деякі туристи отримали візи, але вони не полетіли з-за того, що візи не були отримані іншими членами сім'ї, тому не полетіли 38 осіб, - ред.). Це пов'язано з пропуском імміграційною службою Індії встановлених нею ж строків видачі віз. До слова, станом на 3 години ранку 29 січня всі візи були отримані. Ще раз акцентуємо Вашу увагу, що тут немає вини туроператора. По закону та укладеного договору туроператор відповідає, насамперед, за своєчасність та правильність здійснення всіх необхідних дій для отримання візи, що і було нами зроблено. При цьому дійсно залишилися пасажири, чиї документи не були оброблені імміграційною службою у встановлені терміни, і ми згодні, що це жахлива ситуація", - повідомили в TPG.
На питання про те, чи готовий TPG повністю повернути кошти туристам, які не відлетіли, на момент публікації новини у туроператора чітко не відповіли.
"Зокрема, ми запропонували перенести дати на наші інші чартерні вильоти (виходячи з їх фактичної завантаження) і одночасно домовитися з готелями про зрушення термінів перебування наших туристів. Для тих, хто не може чекати, ми готові піти назустріч і допомогти в пошуку авіаквитків регулярними авіалініями за мінімальними цінами, що забезпечить можливість вильоту максимально швидко. У будь-якому випадку, інтереси наших туристів є найголовнішим пріоритетом нашої діяльності", - повідомили в TPG.
Як стало відомо РБК-Україна від одного з турагентів, TPG пропонують перенести вильоти на 7 або 18 лютого. Але при цьому підтвердити вильоти туристів в ці дати туроператор зможе тільки за дві доби до виконання рейсу за фактом завантаження рейсів. Для того, щоб гарантовано вилетіти в ці дати туристам необхідно доплатити по 500 доларів за квитки.
Наскільки стало відомо, вранці, 30 січня, туристи, які не погодились із запропонованими шляхами виходу із ситуації, мають намір прийти в офіс туроператора TPG для вирішення своєї проблеми.
Нагадаємо, 13 вересня повідомлялося, що в Україні з 1 травня 2018 року авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) запускає виконання прямих регулярних рейсів між Києвом і Делі, Індія.