В Одесі пройшла третя щорічна конференція по мобільному маркетингу Mobile Beach Conference. Івент зібрав 1000 учасників з 29 країн світу. Гостями конференції стали маркетологи, розробники додатків, стартапери, інвестори та інші професіонали індустрії мобільного маркетингу.
Організатор конференції компанія Clickky вибрала пляжний формат івенту, який спонукає до активного нетворкінгу і укладання угод. Конференція проходила в два потоки, а спікерами виступили представники таких компаній, як Shazam, Kochava, ironSource, InMobi, AdColony, Appsflyer, Unity та інших.
Відвідувачі Mobile Beach Conference прослухали доповіді про мобільного аналітиці, відеорекламі, монетизації та залученні користувачів. Вперше за трирічну історію Mobile Beach Conference в програму була включена секція Мобільних ігор. Секція викликала інтерес учасників конференції, завдяки виступам представників компаній Wargaming, Leogaming і Netmarble.
Представники компанія Wargaming, творці всесвітньо відомих World of Tanks в цьому році вперше виступили на Mobile Beach Conference. Павло Горчаков, паблишнинг-продюсер проекту World of Tanks Blitz (мобільний тайтл компанії) розповів про досвід ефективного використання соціальних мереж як CRM-платформи, що дозволяє вибудувати персоналізовану комунікацію з користувачами і, тим самим, значно підвищити рівень їх залучення і продуктові показники.
Віктор Ніко, Software Engineer в Leogaming, представив доповідь на тему українського ринку платежів в цифрах і на практиці. У своїй доповіді він описав принцип роботи платежів, розповів про розмірі українського ринку і на прикладі Kyiv Parking App пояснив мету і принцип роботи програми для оплати паркування в місті.
Арас Сенюз, директор мобільного напряму EMEA південнокорейської Netmarble, розповів слухачам про азіатському ринку мобільних ігор, про потенціал його розвитку та про особливості просування мобільних ігор в Азії. Він поділився досвідом Netmarble в розробці і маркетингу таких ігор як Marvel Future Fight і Lineage 2: Revolution. Також, Арас відзначив ті особливості геймплея і системи оплати ігор, які мають успіх серед азіатських гравців.
На конференції також відбулося вручення нагород MBC Awards. Переможці були обрані шляхом відкритого інтернет-голосування. Ними стали:
У номінації Best Monetization Solution - Wap.Click
У номінації Best User Acquisition Solution - AdvertMobile
У номінації Mobile Marketing Agency - Zorka.Mobi - Creative Mobile Performance Agency
У номінації Best Tracking Provider - Kochava
Вперше на Mobile Beach Conference був представлений формат Startup Alley. Десять мобільних стартапів, які пройшли попередній відбір, отримали можливість представити свої проекти аудиторії та експертного журі. Суддями стали інвестори міжнародного класу Marvin Liao, Ouriel Ohayon, Wallace Green, Arkady Moreynis, Berend Yntema та інші. Переможцем конкурсу було оголошено стартап SoundAr: додаток і пристрій, що дозволяє створити 3D звук з ефектом присутності в будь-яких навушниках.
Учасники конференції відзначають вдалий вибір локації, чудові можливості для нетворкінгу і розташовуючу атмосферу івенту.