Найбільша в світі продовольча компанія Nestle змінить політику обліку продажів, привівши її у відповідність з "загальноприйнятою інтерпретацією Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ)", повідомила сьогодні прес-служба компанії. Нові принципи обліку набудуть чинності 1 січня 2011 р.
Nestle попередила, що дані зміни зменшать оголошений обсяг продажів приблизно на 15%, оскільки такі витрати, як знижки і деякі відрахування на користь рітейлерів, будуть надалі відніматися з виручки.
Звітна рентабельність продажів Nestle підвищиться, оскільки бухгалтерські зміни не торкнуться показника чистого прибутку, вказала компанія.
Компанія Nestle заснована в 1866 р. Група займає близько 1,5% світового ринку продуктів харчування і напоїв, будучи найбільшим виробником у цих категоріях. В даний час їй належить понад 480 фабрик і промислових підприємств в 86 країнах. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Extreme, Maxibon, Maggi, Kit Kat, Perrier, S. Pellegrino, Vittel.