ua en ru

Оновлену Хортицю визнали кращим безбар’єрним туристичним об’єктом країни

Оновлену Хортицю визнали кращим безбар’єрним туристичним об’єктом країни Фото: Хортицю визнали найкращим безбар'єрним туристичним об'єктом країни (прес-служба)

Головну туристичну премію України Ukraine Tourism Awards 2021 у номінації "Доступний туризм. Безбар'єрна культура" отримав Національний заповідник "Хортиця".

Про це повідомляє РБК-Україна із посиланням на прес-реліз організаторів премії.

Інфраструктуру острова було осучаснено цього року в рамках програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".

За словами представників заповіднику, створення безбар’єрного простору було одним з пріоритетів від самого початку перетворень на острові, які стартували цьогоріч.

Наприклад, для цього створили абсолютно інклюзивний підйом на оглядовий майданчик "Пагорб Єдності" під найменшим кутом, аби людина не втомлювалася при підйомі. Також оснащені місця для перепочинку, навігація продубльована шрифтом Брайля, а доріжки позначена тифлоплиткою.

З ініціативою зробити острів комфортним для всіх виступила перша леді Олена Зеленська в ході офіційного візиту у серпні. Вона запропонувала, щоб перетворення на Хортиці відбувалися із урахуванням побажань та зауважень відвідувачів.

Оновлену Хортицю визнали кращим безбар’єрним туристичним об’єктом країни

"Ця велика сила та невичерпна енергія мають бути доступними для всіх без винятку. Острів стане першим в Україні безбар'єрним туристичним об'єктом, де філософія безбар'єрності буде розкрита в різних сенсах - від інклюзивного ландшафтного підйому до сучасної організації музейного простору. Філософія безбар'єрності Хортиці в тому, щоб острів ділився своєю силою з усіма - постійно, легко й усюди", - сказала перша леді України.

Премія Ukraine Tourism Awards 2021 була організована Київською Туристичною Асоціацією та громадською спілкою Visit Ukraine за підтримки Державного агентства розвитку туризму України та партнерів. Так, цього року в 14 номінаціях буде відзначено кращих гравців ринку, які показали високу ефективність роботи в умовах коронакризи, намагались підвищувати рівень обслуговування, а також приділяли особливу увагу інклюзивному туризму.