Торгівля - перспективне, інвестиційно приваблива і ефективне ланка економіки України. А її розвиток завжди було однією з головних рушійних сил економіки та об'єктивним показником реального добробуту громадян. З початку року загальний обсяг обороту роздрібної торгівлі збільшився на 11,6% проти відповідного періоду попереднього року і досяг 324 млрд грн. Про це йшлося 25 липня під час урочистостей з нагоди Дня працівників торгівлі.
Міністр економічного розвитку і торгівлі України Ігор Прасолов нагадав присутнім про суттєвий внесок сфери торгівлі у формування зведеного бюджету України. Наприклад, тільки з початку цього року від суб'єктів господарювання, які займаються торговельною діяльністю, до бюджетів усіх рівнів надійшло 19,8 млрд грн. Тому розвиток сфери торгівлі входить в основні пріоритети роботи уряду.
"З року в рік галузь постійно нарощує обсяги товарообігу, використовує в роботі прогресивні технології, задовольняє потреби населення в якісних товарах, наближаючи стандарти роботи до міжнародних. Професіоналізм, відданість працівників обраній справі, знання, досвід та енергія є вагомим внеском у розвиток суспільства та зростання економічного благополуччя держави. Нехай ваші зусилля й надалі будуть спрямовані на забезпечення високих темпів розвитку торговельної мережі, удосконалення її інфраструктури, підтримку вітчизняного товаровиробника, поліпшення якості сервісу", - йшлося у вітанні першого віце-прем'єр-міністра України Сергія Арбузова, яке зачитав Ігор Прасолов.
За словами міністра, зараз перед владою стоїть завдання щодо подальшого розвитку сфери торгівлі. Це стосується, насамперед, впровадження єдиних стандартів і правил організації та здійснення торговельної діяльності, що відповідають кращим світовим стандартам; модернізації і розширення торговельної інфраструктури, впровадження у торговельну діяльність сучасних логістичних технологій, технологій фасування та зберігання товарів (що дозволить знизити рівень матеріальних втрат на шляху постачання товарів від виробника до кінцевого споживача), забезпечення якості та безпеки товарів, пропонованих на внутрішньому і зовнішньому ринку.