Число угод M&A в медіабізнесі в 2012 р. виросло в два рази - до 1,35 тис. Загальний обсяг злиттів і поглинань в 2012 р. склав майже 75 млрд дол, передає "Росія-24".
90% цієї суми припало на порівняно невеликі угоди обсягом до 50 млн дол. Лише 14 операцій в минулому році перевищили планку в 1 млрд дол.
Трійка найбільш дохідних гравців на медіаполі за підсумками 2012 виглядає так:
"Бронза" у компанії Time Warner. Їх виручка склала майже 29 млрд дол. Time Warner володіє Warner Bros., 13 американськими телеканалами (включаючи CNN, HBO і TBS). Друге місце - у компанії Comcast. За підсумками 2012 вони заробили 4,3 млрд дол "Золоте" перше місце - у компанії Walt Disney. Виручка - більше 40 млрд дол. Телеканали цього медіахолдингу дивляться 560 млн глядачів по всьому світу.
Прагнення до зміцнення - одна з тенденцій, що встановилися в медіаіндустрії ще на початку століття. Ще один тренд - робота зі змішаними платформами. До слова, більшість угод минулого року - це інвестиції в інтерактивні сервіси: онлайн-видання чи додатки для мобільних телефонів.
Відзначимо, в 2012 р. газети почали оптимізувати свої витрати, активно скорочуючи штат. Згідно Pew Research на 1 дол, що заробляється в Інтернеті, друковані ЗМІ втрачають 7 дол. У 2012 р. Уоррен Баффет витратив 142 млн дол. на газети.
Читайте також: Середня вартість бізнесів на ринку M&A України в 2012 р. впала в 3 рази - до 83 млн дол, - E&Y