Обсяг продажів японського автоконцерну Toyota за I квартал 2013 р. знизився на 2,2% порівняно з відповідним періодом 2012 р., склавши 2 млн 430 тис. машин. Про це повідомляє "Росія 24".
Водночас, компанії вдалося зберегти перше місце на світовому ринку автопродажів.
У свою чергу, General Motors опинився на другій позиції, продавши 2 млн 360 тис. машин - на 3,6% більше, ніж роком раніше. Показник Volkswagen AG, що розташувався на третьому рядку, склав 2 млн 270 тис. одиниць - на 5,1% більше, ніж за I квартал 2013
Найбільш сильне падіння продажів в Toyota зафіксували в Китаї - 13% і в Японії - 15% порівняно з показниками I кварталу 2012 р. Серед головних причин - збереження антияпонських настроїв у Китаї через територіальну суперечку з приводу архіпелагу островів у Східно-Китайському морі. Падіння продажів на внутрішньому ринку в Toyota пов'язують із завершенням терміну дії субсидій на так звані "екологічні" автомобілі.
При цьому продажі Toyota у Північній Америці в I кварталі виросли на 7%.
За підсумками 2012 р. Toyota продала 9,7 млн автомобілів, GM - 9,29 млн. Обсяг продажів Volkswagen склав 9,1 млн машин.
Читайте також: Volkswagen має намір побудувати в Китаї сім заводів