Обсяг продажів Nestle за 9 місяців 2010 р. збільшився на 4,1% - до 61,4 млрд євро
Обсяг продажів швейцарського виробника продуктів харчування Nestle SA за підсумками 9 місяців 2010 р. збільшився на 4,1% - до 82,8 млрд швейцарських франків (61,4 млрд євро) проти аналогічного показника за 9 місяців минулого року в 79,5 млрд франків. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі компанії. При цьому органічне зростання виручки Nestle (без урахування курсової різниці, перерваних і придбаних бізнесів) склало 6,1%.
Органічне зростання виручки в основному сегменті "продукти харчування та напої" в Північній і Південній Америках склав 5,5%, в Європі - 3,3% і в Азії, Океанії та Африці - 10,7%, зазначається в матеріалах Nestle.
Компанія Nestle заснована в 1866 р. Група займає близько 1,5% світового ринку продуктів харчування і напоїв, будучи найбільшим виробником у цих категоріях. В даний час їй належить понад 480 фабрик і промислових підприємств в 86 країнах. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Extreme, Maxibon, Maggi, Kit Kat, Perrier, S.Pellegrino, Vittel.