Обсяг продажів курячого м'яса "Миронівський хлібопродукт" в І півріччі 2011 р. порівняно з аналогічним періодом 2010 р. зросли на 8% - до 182,1 тис. тонн. Середня ціна за цей час виросла на 2% - з 13,13 грн/кг до 13,44 грн/кг, повідомляє прес-служба компанії. Таким чином, приблизна виручка компанії за цей період склав 2 млрд 447,4 млн грн, що на 10,6% вище показника попереднього року.
"Попит на курятину в першому півріччі 2011 р. залишався високим, і компанія змогла продати близько 100% виробленої продукції ... Згідно очікуванням і прогнозам керівництва МХП, собівартість виробництва курятини в другому кварталі і в першому півріччі 2011 р. була в деякій мірі вище, ніж в минулому році у зв'язку із зростанням ринкової ціни на зернові врожаю 2010 р. ", - наголошується в повідомленні.
Крім того, у першому півріччі 2011 р. було продано 84,5 тис. тонн соняшникової олії за середньою ціною в 1,303 тис. дол. за тонну, що на 58% перевищує аналогічний показник першого півріччя 2010 р.
Нагадаємо, чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" в І кварталі зменшилася на 46% - до 19 млн дол.
"Миронівський хлібопродукт" (МХП, MHP) - вертикально-інтегрована компанія, один з найбільших виробників продуктів з домашньої птиці в Україну (в Україні представлена брендами "Наша Ряба", "Легко!"). Компанія управляє близько 280 тис. га землі.