Об'єднання Publicis і Omnicom створить в Україні гравця з часткою рекламного ринку в 45%, - експерт
В Україні об'єднання Publicis і Omnicom створить гравця, який контролює близько 45% рекламного ринку. Таку думку висловив керівник продажів групи "1+1" Валерій Варениця, пише видання "Комерсант-Україна".
За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, Publicis і Omnicom в 2012 р. посідали перше та третє місця серед українських медіагруп з биллингами у розмірі 1,6 млрд грн і 1,15 млрд грн відповідно.
"В результаті злиття утворюється безумовний лідер ринку, а об'єднання продажу і спільний пул клієнтів дозволить йому отримувати безпрецедентно великі знижки на розміщення реклами", - вважає генеральний директор комунікаційної групи Aegis Media/GMG Олександр Гороховський.
Читайте також: Рекламні агентства Omnicom Group і Publicis Groupe заявили про злиття
В Publicis і Omnicom коментувати наслідки угоди для України не стали.
"Для нас самих це стало несподіванкою", - зазначив директор медіаагентства Starcom (входить в Publicis) Енвер Кікава. Втім, на його думку, процес об'єднання не буде швидким. Справа в тому, що структура власності українських агентств, що входять в міжнародні групи, досить заплутана. Так, Publicis Groupe Ukraine, що належить французькій компанії, контролює креативне агентство Saatchi & Saatchi, медіаагентства Starcom MediaVest Group і ZenithOptimedia, але креативне агентство Publicis Visage входить до холдингу Atlantic Group (належить менеджерам Девіду Стюарту, Ендрю Бейну і Сергія Старицького). Omnicom в Україні представлений п'ятьма непов'язаними агентствами: Media Direction входить в Atlantic Group, а BBDO-Kyiv та Optimum Media OMD є незалежними гравцями.
"При такій структурі власності домовитися буде дуже непросто", - вважає Гороховський. Його холдинг досі веде переговори про об'єднання продажу з агентством "Медійні системи", що працює за ліцензією японської Dentsu, в минулому році оголосила про покупку Aegis Media Worldwide. Валерій Варениця, який раніше очолював агентство Mindshare, в 2006 році увійшло до складу WPP, не бачить в об'єднанні продажу великого сенсу.
"Умови розміщення реклами в Україні прописуються всі ж під конкретного рекламодавця, а не під агенцію",- пояснює він.