У новому сезоні (починається 24 серпня) НТКУ використовуватиме національну дослідницьку панель GFK Ukraine, повідомив президент НТКУ Єгор Бенкендорф, пише «Комерсант-Україна». "У нас покриття 99% території країни. Чому ми повинні обмежувати свій дохід?" - заявив Є.Бенкендорф. За його словами, завдяки переходу на нову панель і змінам в сітці віщання вже за підсумками першого місяця нового сезону НТКУ очікує збільшити свій дохід в два-три рази.
Продаж реклами на телеканалах проводиться на підставі результатів дослідження величини аудиторії телепрограм. Зараз більшість каналів використовують дані компанії GfK Ukraine по містах з населенням більше 50 тис. осіб. Єдиний канал, який використовує дані дослідження, що проводиться в містах з меншим населенням - "Студія 1+1".
Для НТКУ це можливість спробувати продавати рекламу дорожче, зазначає генеральний директор медіа агентства Initiative Media Андрій Андрющенко. Але, оскільки велика частина каналів як і раніше продає рекламу по аудиторії жителів міст з населенням більше 50 тис. осіб, агентства здійснюватимуть планування рекламних кампаній за колишньою системою.