Новим директором з маркетингу "МТС Україна" став Олег Решетін
Новим директором з маркетингу "МТС Україна" став Олег Решетін, який до цього очолював департамент маркетингу в корпоративному центрі групи МТС. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Решетін більше шести років працює в корпоративному центрі групи МТС. У компанію прийшов в 2007 р., з посади менеджера з маркетингу та продажу компанії ENI (Італія, колишня Agip Petroli). Пройшов професійне становлення від начальника відділу розвитку малого та середнього бізнесу до директора департаменту маркетингу в корпоративному центрі групи МТС. На цій посаді, перед призначенням в "МТС Україна", Решетін керував маркетинговою діяльністю компанії з розробки тарифів і пропозицій для роздрібного ринку, розвивав кредитні послуги МТС, вводив крос-сегментні і конвергентні пропозиції.
У "МТС Україна" Решетін буде відповідати за реалізацію маркетингової стратегії, метою якої є зміцнення позиції МТС на ринку України і подальший розвиток інноваційних послуг, наприклад, таких як мобільний інтернет, М2М, інші data-сервіси.