Нові правила щодо зовнішньої реклами зменшать кількість білбордів у Києві, - Кличко
Мер наголосив, що Київська адміністрація системно працює над цим питанням
У Києві встановлять чіткі правила розміщення рекламних носіїв. Таке рішення 20 квітня ухвалила Київрада, затвердивши концепцію розвитку зовнішньої реклами в столиці.
На початку засідання Кличко наголосив, що Київська адміністрація системно працює над цим питанням. "Ми поступово наводимо лад у розміщенні зовнішньої реклами в Києві. І повинні розглянути і затвердити Концепцію розвитку зовнішньої реклами в столиці – питання, над яким ми працювали давно. І ця проблема вимагає вирішення. Щоб Київ не був захаращений суцільними білбордами та іншими "витворами", які псують зовнішній вигляд міста", – зазначив Кличко.
Заступник голови КМДА Олексій Резніков додав, що нові правила розміщення зовнішньої реклами в столиці підтримані комісіями та рекомендовані до затвердження Київрадою.
"Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно врегульоване, і вже незабаром ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки ріже око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована. Дивлячись на наше місто, таке враження, що скоро реклама буде розміщена на куполах церков. Любов до свого міста і відповідальність – ось що сьогодні на порядку денному", – заявив Резніков.
Зазначимо, згідно з новими правилами розміщення зовнішньої реклами забороняється на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах, вужчих за два метри, ближче ніж за 10 метрів від перехресть, пішохідних переходів і зупинок, ближче ніж за 20 метрів від транспортних розв’язок, ближче ніж 50 метрів від залізничних переїздів.
Окрім того, депутати затвердили новий порядок розміщення інформаційних вивісок, запропонований депутатом від фракції "Самопоміч" Сергієм Башлаковим. За словами міського обранця, нові правила сприятимуть поліпшенню зовнішнього вигляду столиці, насамперед збереженню історичного центру міста.
Кожен підприємець зможе встановити вивіску, просто повідомивши про це дозвільний центр у районі, в якому вона розміщується, або через електронну систему. Єдина вимога – вивіска повинна відповідати новому затвердженому порядку: її площа не може перевищувати 3 кв. м.