Нове керівництво американського Newsweek оголосило про відродження друкованій версії журналу
Нове керівництво американського тижневика Newsweek заявив про відродження друкованій версії журналу в США, повідомляють американські ЗМІ. IBT Media - компанія, що спеціалізується на цифрових ЗМІ, яка придбала легендарний американський новинний журнал у серпні 2013 р., повідомила, що відродження друкованої версії відбудеться на початку 2014 р., цілком можливо, що вже в січні.
Попередній власник Newsweek - інтернет-компанія Daily Beast - оголосив у жовтні 2012 р. про те, що видання перестане виходити в друкованому вигляді після 80 років існування. Останній паперовий тираж видання побачив світ 31 грудня 2012 р., після чого Newsweek став виключно інтернет-виданням. Однак тепер фраза на обкладинці того останнього номера, оформлена як соціальній мережі Twitter хештег #LastPrintIssue (Останнє друковане видання), може виявитися дещо передчасною.
Джим Импоко - колишній головний редактор цифрових проектів Thomson Reuters, який був призначений главою Newsweek у вересні 2013 року, повідомив, що джерелом доходу для видання буде підписка, яка повинна покривати всі витрати на його видання, реклама ж буде супутнім заробітком.
Примітно, що рішення нового керівництва журналу йде врозріз із загальносвітовими тенденціями на медійному ринку. Останнім часом зниження обсягів реклами в пресі і тиражів призвело до падіння прибутку ряду видань, що спонукало видавців закрити друковані версії і зосередитися на активності в інтернеті. Французьке щоденне видання France Soir (підпільна газета Опору, потім стала однією з найбільш тиражованих у Франції) закрила паперову версію в грудні 2011 р. 23 листопада 2012 р. німецьке видавництво Gruner + Jahr (Гамбург) підтвердило чутки, давно циркулювали в ЗМІ, про закриття популярного бізнес-видання Financial Times Deutschland. Останній номер газети вийшов 7 грудня 2012 р. Газета видавалася з 2000 р. накладом понад 100 тис. примірників.
У 2010 р. компанія Washington Post продала паперову версію Newsweek аудиокомпании Sidney Harman, яка в свою чергу об'єдналася з Daily Beast на початку 2011 р. Оновлене видання виходило під назвою Newsweek Global. Передплатники могли читати інтернет-журнал як з екрану персонального комп'ютера, так і з планшета. Однак у серпні 2013 р. незважаючи на запевнення засновниці Daily Beast про успішність сайту Newsweek, компанія продала те, що залишилося від бренду, маловідомої інтернет-компанії IBT Media. Сума угоди не розголошувалася.
Довгий час, аж до закриття, Newsweek вважався другим за популярністю щотижневим журналом в США після Time.