ua en ru

Нова ЗПС міжнародного аеропорту "Харків" введена в експлуатацію

Нова злітно-посадкова смуга (ЗПС) міжнародного аеропорту "Харків" введена в експлуатацію. Про це РБК-Україна повідомили в прес-службі головного інвестора і координатора підготовки Харкова до Євро-2012 Олександра Ярославського.
"Відкриття нової ЗПС знаменує собою завершення трирічного періоду великомасштабних будівельних робіт з реконструкції одного з найважливіших об'єктів транспортної інфраструктури Слобожанщини. Раніше були здані в експлуатацію привокзальна площа і новий пасажирський термінал (обидва - літо 2010 року), а також VIP-корпус і тимчасовий аеровокзал (обидва - осінь 2011 року)", - повідомляє прес-служба.
Згідно з інформацією, будівництво злітно-посадкової смуги почалося в серпні 2009 року. Фінансування на 100% здійснювалося за кошти державного бюджету. Рішення про створення нової смуги замість реконструкції старої було продиктоване прагненням не тільки отримати більш сучасний об'єкт, але і збільшити виробничі потужності аеропорту.
"Довжина нової ЗПС становить 2500 м, що дозволяє їй приймати важкі повітряні судна Boeing і Airbus. Це означає, що тепер не існує технічних перешкод для того, щоб робити з Харкова прямі безпересадочні перельоти по маршрутах середньої дальності. У сукупності з тими можливостями, які дають аеропорту нові сучасні термінали, будівництво яких здійснювалося за рахунок інвестицій Олександра Ярославського (генерального інвестора і координатора підготовки Харкова до Євро-2012), відкриття злітно-посадкової смуги дозволяє говорити про появу в Україні нового великого центру цивільної авіації континентального масштабу", - говориться в повідомленні.
За словами генерального директора компанії "Нью Сістемс АМ" (компанії-оператора Міжнародного аеропорту "Харків"), на завершальному етапі будівництва ВПП повітряне сполучення було обмеженим. Аеропорт Харкова випускав лише частину рейсів, решта протягом трьох останніх тижнів обслуговувалася на аеродромах довколишніх міст. Вимушені незручності пасажирів перенесених у сусідніх аеропорти рейсів були компенсовані тим, що для їх транспортування в порти відбування була організована безкоштовна доставка комфортабельними автобусами, а також додаткове харчування.