"Нова пошта" подвоїла обсяг доставок в сегменті онлайн-торгівлі
За минулий рік кількість відділень компанії зросло на 10%
Компанія "Нова пошта" у минулому році доставила понад 25 млн посилок для онлайн-торгівлі, що на 49% більше, ніж у 2015 році. Про це йдеться в прес-релізі "Нової пошти".
Частка сегмента e-commerce в загальному обсязі доставок склала 23%. Протягом свят у грудні-січні обсяг поставок з інтернет-магазинів виріс на 33% і склав майже 3,6 млн.
За минулий рік кількість відділень компанії зросла на 10% і перевищила 2330. Крім того, мережа почтоматов (включаючи партнерські) досягла 1400 точок.
Автопарк компанії збільшився за рік на 25% і склав понад 3600 одиниць техніки.
У 2017 році компанія планує зосередитися на прискорення і вдосконалення кур'єрської доставки, впровадження IT-рішень і розвитку онлайн-каналів обслуговування.
Крім того, "Нова пошта" хоче розширити географію доставки з зарубіжних магазинів і планує запустити доставку з Німеччини, Італії, Великобританії та Польщі.
Нагадаємо, в грудні "Нова пошта" розпочала доставку з китайських інтернет-магазинів.