Ноулз і Puma створили кросівки для футбольних фанаток
Про майбутню співпрацю зі співачкою, продюсером, моделлю і світською левицею Соланж Ноулз (сестрою Бейонсе Ноулз) спортивний бренд Puma оголосив ще в минулому році. Цієї весни кольорові кросівки з'явилися в магазинах.
Яскраві кольорові кросівки лінії Puma Girls of Blaze Disc навіяні ритмами і фарбами Бразилії, де цього літа пройде чемпіонат світу з футболу. Основа для помітних принтів і колірних плям - силует біговій ретромодели Puma Disc Blaze зі знаковою системою застібки Disc Closure System. Спочатку кросівки створювалися для бігу, а потім перетворилися в ікону " street style і, напевно, не залишаться непоміченими на трибунах та у фан-зонах ЧС-2014.
Разом з Соланж над колаборацією працювали сучасні художники і дизайнери - Герлан Марсель з GERLAN ДЖИНСИ, художник, музикант та фотограф Хішам Баруча, сестри Дарлен і Лізі Окпо. Кросівки стали лише першим кроком у співпраці Соланж Ноулз і Puma: в цьому році вона стала креативним консультантом марки і працює над усією жіночою колекцією Puma Puma Lifestyle.
До 22 лютого колекція продається тільки в магазині Opening Ceremony, після чого їх можна буде придбати в в RIME, Revolve, American Rag, Nordstrom и Fred Segal.