Номер 800 підійде і для інтернет-магазину, і для колл-центру
Якщо у Вас виникло питання, як залучити нових клієнтів і розширити вплив своєї компанії - почніть з малого, зверніть увагу на контактний номер для зв'язку. Якщо він починається не з 800 - то пора це міняти в терміновому порядку. Сучасний споживчий ринок досить розпещений, щоб зацікавити клієнта і підштовхнути його в свою сторону, потрібно використовувати хитрі маркетингові ходи. Міські номери з кодом міста, або мобільні різних операторів відразу підкреслюють вузьке географічне розташування, а значить і відсутність масштабу. Та й платити власні гроші той, хто телефонує навряд чи захоче, а ось безкоштовний дзвінок, з широким вибором голосового меню відразу дасть знати - Ви готові до діалогу і цінуєте кожного клієнта.
Великі компанії завжди відрізнялися цими заповітними 800 і вартість такого номера була пристойною, починаюча компанія дозволити собі такого не могла. АТС Zadarma змінює стандарти і тепер підключити номер 800 може кожен. Для зручності і максимального задоволення потреб користувачів хмарної АТС, ми впровадили кілька тарифних планів.
Чому обирають Zadarma?
- моментальне безкоштовне підключення обраного номера;
- настройка за 5 хвилин;
- відсутність абонентської плати;
- від 30 до 100 вхідних ліній;
- можливість розширювати пакети послуг при необхідності;
- переадресація номера
- інтеграція з CRM і власна безкоштовна CRM Zadarma
- статистика, можливість запису розмови і розпізнавання мови.
При підключенні номера 800, Ви отримуєте видимі переваги:
- оператори доступні для клієнтів цілодобово;
- за допомогою встановлених програм і ip-телефонів приймати і здійснювати дзвінки можна з будь-якої точки світу, що актуально через введення режиму карантину;
- номер легко запам'ятовується;
- викликає довіру з боку потенційних клієнтів;
- підкреслює серйозний підхід до справи, служить частиною бренду компанії;
- показує турботу про своїх клієнтів - дзвінок обходиться безкоштовно і можна спокійно обговорити деталі.
На початковому етапі Ви можете підключити найпростіший тарифний пакет - без абонентської плати, але з високою якістю зв'язку і з широкими можливостями. У разі необхідності, Ви можете перейти а тарифні плани з розширеними настройками, великою кількістю гігабайт в хмарі для зберігання записів розмов, що входять лініями і віртуальним номером. Який би пакет ви не вибрали, Вам доступні кімната для відеоконференцій, голосове меню (від 3 до 10 пунктів) і безкоштовна інтеграція з CRM. 24/7 Ви доступні в онлайн підтримки, і навіть не перебуваючи на робочому місці виконуєте свої функції і обов'язки.
Хмарна АТС Zadarma допоможе залучити нових клієнтів. Підключивши безкоштовний номер 800, ви здивуєтеся, як зросте потік тих, що дзвонять, збільшується клієнтська база, і зростає рівень довіри до компанії.
Вибирайте свій пакет - Стандарт, Офіс або Корпорація, щоб показати свою надійність, престижність і рівень.