Фінська компанія Nokia розширює модельний ряд смартфонів і анонсує свій перший планшетний комп'ютер, передає Associated Press.
Фінська компанія Nokia розширює модельний ряд смартфонів і анонсує свій перший планшетний комп'ютер, передає Associated Press.
Прагнучи в чомусь вигідно відрізнятися від конкурентів, Nokia зробила основний акцент на камері, встановивши на модель фаблета (що означає поєднання телефону і планшетного комп'ютера, іншими словами, широкоекранний смартфон) Nokia Lumia, що вийшла в липні 2013 р., 1020 41-мегапіксельний об'єктив. Новий флагман компанії Lumia 1520 має 6-дюймовий екран (проти 4,5-дюймового у Lumia 1020), проте вдвічі менший дозвіл камери - 20 мегапікселів. За словами представників компанії, це було зроблено з метою зробити телефон більш тонким.
Фінський виробник представив також бюджетну версію новинки - Nokia Lumia 1320 з 5-мегапіксельною камерою і більш слабким процесором. Заявлена вартість моделей Lumia 1520 і 1320 становить 739 дол. і 339 дол. відповідно.
Головною новиною стало подання компанією Nokia свого першого планшетного комп'ютера Lumia 2520. Він отримав 10,1-дюймовий екран і об'єктив дозволом 6,7-мегапікселів і можливість працювати в мережах 4G LTE. Заявлена вартість планшетника становить 499 дол.
Очікується, що продажі всіх перерахованих моделей в США стартують вже в поточному році, в інших країнах - в I кварталі 2014 р.
Варто зазначити, що представлені новинки стануть останніми мобільними пристроями Nokia, повністю розробленими до угоди з Microsoft. 3 вересня 2013 р. стало відомо, що найбільший виробник програмного забезпечення корпорація Microsoft купує підрозділ фінської компанії Nokia з виробництва мобільних пристроїв. Сума угоди склала 7,2 млрд дол.
Nokia є одним зі світових лідерів в області мобільних комунікаційних технологій. Компанія займається виробництвом мобільної апаратури і розробкою програмного забезпечення для мобільних телефонів і КПК. Штат співробітників компанії перевищує 123 тис. осіб (включаючи співробітників підрозділу Nokia Siemens Networks), причому значна їх частина працює в галузі досліджень і розробок R&D (близько 30% усього персоналу). Продукція компанії реалізується в 160 країнах.