Японський автоконцерн Nissan Motor Co. відроджує автомобільну марку Datsun, від якої компанія відмовилася 30 років тому. Оновлений бренд буде орієнтований на швидкорослі ринки Індії, Індонезії і Росії, повідомив сьогодні виконавчий директор Nissan Карлос Гон в ході ділового візиту до Індонезії. Прес-служба Nissan повідомляє, що продажі автомобілів під маркою Datsun розпочнуться в Індії, Індонезії і Росії у 2014 р.
Марка Datsun дебютувала в Японії в 1932 р., в США автомобілі під цією маркою з'явилися у 1958 р. Проте на початку 1980-х рр. Nissan Motor ліквідовувала марку, аби об'єднати модельний ряд під брендом Nissan. Марка Datsun асоціювалася з надійними, недорогими і спортивними автомобілями.
Як повідомляли раніше японські ділові ЗМІ, Nissan розраховує продавати до 300 тис. автомобілів Datsun в рік. Ціна виробника може скласти близько 500 тис. ієн (6 тис. дол.).