Nissan відроджує марку Datsun для ринків, що розвиваються
Японський автоконцерн Nissan Motor Co. відроджує автомобільну марку Datsun, від якої компанія відмовилася 30 років тому. Оновлений бренд буде орієнтований на швидкорослі ринки Індії, Індонезії і Росії, повідомив сьогодні виконавчий директор Nissan Карлос Гон в ході ділового візиту до Індонезії. Прес-служба Nissan повідомляє, що продажі автомобілів під маркою Datsun розпочнуться в Індії, Індонезії і Росії у 2014 р.
Марка Datsun дебютувала в Японії в 1932 р., в США автомобілі під цією маркою з'явилися у 1958 р. Проте на початку 1980-х рр. Nissan Motor ліквідовувала марку, аби об'єднати модельний ряд під брендом Nissan. Марка Datsun асоціювалася з надійними, недорогими і спортивними автомобілями.
Як повідомляли раніше японські ділові ЗМІ, Nissan розраховує продавати до 300 тис. автомобілів Datsun в рік. Ціна виробника може скласти близько 500 тис. ієн (6 тис. дол.).