ua en ru

"Миколаївгаз": сервісом "Особистий кабінет" вже користуються понад 20 тисяч клієнтів

За півроку існування "Особистого кабінету" його користувачі відправили фахівцям "Миколаївгазу" майже 5 тисяч онлайн повідомлень, 1,5 тисячі з яких стосуються розрахунків за газ. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Так, новий сервіс почав працювати в листопаді 2015 року. До теперішнього часу його використовують більше 20 тисяч жителів Миколаївської області.

Наголошується, що для тих, хто звик платити за комунальні послуги через каси банківських установ або поштового відділення, була додана функція скачування рахунку за останній розрахунковий місяць з можливістю його роздрукувати.

Крім того, з недавнього часу абоненти можуть побачити в "Особистому кабінеті" інформацію про встановлених у них газових приладах, і тим самим здійснити звірку – чи правильно внесені в базу підприємства дані про кількість приладів і типорозмірі лічильника. Для тих, хто з якихось причин не отримав, загубив чи зіпсував свою заяву-приєднання на постачання газу, була додана можливість його повторного скачування.

"Прислухаючись до побажань наших клієнтів, ми постійно намагаємося поліпшувати якість наданих послуг, ставати для них більш відкритими та доступними. Вдосконалюємо і "Особистий кабінет". Скоро плануємо впровадження нової функції – об'єднання декількох особових рахунків в одному кабінеті. Сподіваємося, це дасть можливість молоді допомагати своїм рідним, які не володіють Інтернетом, в питаннях, що стосуються газопостачання", - говорить голова правління "Миколаївгазу" Богдан Стегній.