"Миколаївгаз": більше 23 тисяч споживачів оцінили зручність Viber-бота
Щодня серед клієнтів АТ "Миколаївгаз" зростає популярність онлайн-сервісів 104.ua. Зручність користування Особистим кабінетом оцінили 125 тисяч споживачів газу Миколаївської області. Також популярним є і Viber-бот 7104ua. Ним користуються майже 24 тисячі клієнтів компанії.
Про це повідомляє прес-служба "Миколаївгазу".
У 2020 році в Особистому кабінеті зареєструвалося понад 30 тисяч споживачів. У компанії відзначили, що сервіси дають можливість самостійно вносити покази газових лічильників, платити за доставку газу, контролювати розрахунки, планувати подальше використання енергоносія, за необхідності переглядати історію передачі показань, нарахувань та оплат.
"Наша компанія стрімко розвивається, і ми намагаємося йти в ногу з часом, щоб надати нашим клієнтам високий і максимально комфортний рівень сервісу. У минулому році саме Viber-бот став найбільш доступним сервісом. Він легкий у використанні і дозволяє супроводжувати до п'яти особових рахунків. Таким чином, наші клієнти можуть допомогти батькам, родичам або навіть стареньким сусідам передавати показання, контролювати рахунки і навіть здійснювати оплати онлайн", - розповідає комерційний директор АТ "Миколаївгаз" Віталій Нестеренко.
У прес-службі зазначили, що корисна функція Viber -бота – фотофіксація показань. Вона допомагає уникнути помилок при введенні цифр з лічильника і наступних розбіжностей в нарахуваннях, т. к. дані закріплюються документально.
Також перевагою онлайн-сервісів є можливість сплатити за доставку газу всього за пару хвилин і з мінімальною комісією.
"До кінця року повністю за доставку газу розрахувалися більше 90% споживачів. В умовах карантину, коли потрібно поберегти здоров'я і зайвий раз не відвідувати такі людні місця, як, наприклад, відділення банків, думаю, саме онлайн-сервіси 104.ua допомогли багатьом нашим клієнтам зустріти Новий рік без боргів. А ми, в свою чергу, вдячні їм за своєчасну оплату наших послуг", - говорить Віталій Нестеренко.