Новий ЦОК облаштовано у форматі "відкритого простору", що дає можливості споживачам оперативно вирішувати всі питання
7 листопада у центрі Миколаєва відбулось урочисте відкриття нового Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) ПАТ "Миколаївгаз". Відтепер більше 200 тисяч споживачів газу, що проживають в Миколаєві та Жовтневому районі, зможуть в одному місці швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання. Про це повідомляє прес-служба компанії.
На сьогодні пріоритетним у роботі ПАТ "Миколаївгаз" є розвиток клієнтського сервісу і сучасний комплексний підхід у наданні послуг споживачам. Отож, відкриття Центру стало ще одним кроком на шляху до якісно нових та більш прозорих відносин між компанією та її клієнтами.
Новий ЦОК облаштовано у форматі "відкритого простору", що дає можливості споживачам оперативно вирішувати всі питання. Комфортність перебування у ньому забезпечують сучасний дизайн, просторе і світле приміщення, м’які дивани та кулери з водою. Особливу увагу в ЦОКу приділено зручному зонуванню приміщення, що дозволяє легко орієнтуватися всередині. А для людей з обмеженими можливостями вхід облаштовано спеціальним пандусом.
"Вдосконалюючи систему обслуговування, ми орієнтуємося саме на споживача і на його потреби. Наші спеціалісти в першу чергу стоять на захисті прав та інтересів клієнтів і завжди готові допомогти їм у вирішенні питань", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу Альона Трибрат.
Щодня до Центру обслуговування звертаються приблизно 700 відвідувачів. Щоб уникнути довгих черг та оперативно надати їм якісні послуги в новому ЦОКу працює 17 менеджерів, а також адміністратор у зоні ресепшн.
Фахівці володіють універсальними навичками і можуть проконсультувати клієнта щодо питань обліку газу, технічного обслуговування мереж, звірки по оплаті, переоформлення особових рахунків, пільг та субсидій, повірки лічильників, реконструкції систем газопостачання, приєднання до газових мереж та багато іншого.
Ще однією новинкою Центру є автоматизована електронна черга. Сучасне програмне забезпечення дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки, а електронне табло інформує споживачів щодо наявності і номера місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн допомагає відвідувачам скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Новий Центр обслуговування клієнтів розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 25-А (біля готелю "Олександрівський") та працює із понеділка по п’ятницю – з 8.00 до 17.00, у суботу – з 8.00 до 16.00 (без перерви на обід), неділя – вихідний день.