Фахівці ABN Amro і ING відновили роботу сервісів
В Нідерландах за останні кілька днів найбільші банки країни зазнали кібератак, в результаті чого призупинили роботу сервіси інтернет-банкінгу і мобільні додатки. Про це повідомляє DutchNews.
Згідно з інформацією видання, сьогодні, 29 січня, була здійснена DDoS-атака на Rabobank, з-за чого клієнти банку не змогли скористатися корпоративним сайтом для проведення операцій.
З такою ж проблемою у минулі вихідні зіткнулися банки ABN Amro і ING, зокрема, їх клієнти не змогли скористатися мобільними додатками. Також клієнти не змогли скористатися сервісом iDeal, який є популярною в країні електронною платіжною системою.
Зазначимо, що вже фахівці ABN Amro і ING відновили роботу сервісів, також не повідомляється, звідки були здійснені кібератаки.
Нагадаємо, від хакерської атаки на Україну, яка відбулася 27 червня, постраждала третина українських банків, при цьому система самого НБУ не постраждала.