Ніжинський центр став третім в Чернігівській області оформленим за новими європейськими стандартами
27 грудня у Ніжині відбулося урочисте відкриття центру обслуговування клієнтів газових компаній. Тепер понад 35 тис. побутових споживачів газу Ніжина та Ніжинського району зможуть в одному офісному приміщенні отримати консультацію, повідомляє прес-служба "Чернігівгазу".
Як наголошується, Ніжинський центр став третім в Чернігівській області оформленим за новими європейськими стандартами. За словами голови правління ПАТ "Чернігівгаз" Алли Ярової, це покладе старт якісно новому рівню надання послуг споживачам газу ніжинського регіону.
"В даний час пріоритетом в роботі газових компаній є розвиток клієнтського сервісу і новий підхід до надання послуг, тому в першу чергу ми орієнтувалися саме на споживача і його потреби. Як бачите, в центрі обслуговування все облаштовано у форматі "відкритого простору". Так, щоб нашим клієнтам було комфортно себе почувати і оперативно вирішувати в одному місці всі без винятку питання, що стосуються газопостачання. Щоб люди приходили за звичним ним адресою, було прийнято рішення не змінювати місце розташування, а переобладнати вже існуюче приміщення за новими стандартами", - зазначила керівник "Чернігівгазу".
Зазначається, що одна з головних новинок центру - автоматизована електронна черга. Крім того, особливу увагу приділено зручному зонуванню. В зоні обслуговування працюють 8 універсальних фахівців.
За даними прес-служби, в середньому в центр щодня звертаються до 150 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 400 клієнтів.