News Corp. відклала запуск спеціалізованого видання для iPad
За ініціативою корпорації медіамагната Руперта Мердока News Corp. запуск 19 січня першої електронної газети в світі The Daily, призначеної для читання тільки на iPad, відкладено на кілька тижнів. Про це сьогодні пише РБК daily.
Причина затримки - спроби News Corp. спільно з Apple оптимізувати механізм передплати на видання. Незважаючи на затримку, американські експерти передрікають даному рішенню повсюдну цифровізацію ЗМІ. Втім, російські аналітики вважають, що у даної моделі розповсюдження інформації немає майбутнього.
У серпні минулого року, коментуючи випуск iPad, Р.Мердок заявив про те, що медіа-індустрія є свідком старту «нової бізнес-моделі», яка може принести видавцям небувалий прибуток. Про плани News Corp. запустити електронну газету спеціально для iPad стало відомо в листопаді минулого року. Більша частина контенту для електронного видання буде ексклюзивною, однак деякі матеріали нададуть інші підрозділи News Corp., Зокрема Fox Sports. За допомогою видання News Corp. пробує новий спосіб монетизації власного бізнесу. Інвестиції компанії в проект склали близько 30 млн долл, планується, що в ньому візьмуть участь близько сотні журналістів. Імовірно підписка на The Daily обійдеться в 99 центів на тиждень. Спочатку видання буде доступно тільки власникам iPad, проте пізніше читати його зможуть і користувачі інших планшетних комп'ютерів.
У грудні аналогічний проект - журнал Project - був запущений компанією Virgin Річарда Бренсона. Вартість одного його випуску для користувачів iPad складає 2,99 долл. Про те, наскільки успішно йдуть продажі цього додатка, поки нічого не відомо. Проте великою популярністю користується підписка на iPad-версії регулярних видань. Так, наприклад, Wired на iPad розійшовся тиражем 100 тис. примірників - це перевищує місячний тираж паперової версії.