Deutsche Post відкидає всі звинувачення у продажу даних політичним партіям
Газета Bild am Sonntag заявила 1 квітня, що німецька пошта продає дані про своїх клієнтів політичним партіям. Про це передає DW.
Німецька поштова служба, на думку видання, продавала дані німецьким партіям, які використовували їх у політичній боротьбі ще з 2005 року. Винятком не став і 2017 рік.
"За даними газети, Християнсько-демократичний союз (ХДС) і Вільна демократична партія (ВДП) заплатили в 2017 році п'ятизначну суму за отриману інформацію. Мова може йти про дані купівельної спроможності, банківські операції, вік і стать, освіту, сімейний статус, житлові умови і факт володіння автомобілем. Партії використали цю інформацію нібито для того, щоб більше дізнатися про цільову аудиторію в конкретних районах. При цьому персональні дані не передавалися", - повідомляє видання.
Deutsche Post відкидає всі звинувачення, в той час як обидві партії підтвердили факт співпраці з німецькою поштою.
Нагадаємо, стало відомо, як використовувалися дані Facebook на виборах у США.