Німецький авторинок можуть обвалити знижки
Німецький авторинок можуть обвалити знижки на автомобілі. Падіння продажів і посилення конкуренції на авторинку Німеччини змушують дилерів все частіше застосовувати різні хитрощі. Щоб мати можливість продати новий автомобіль своїм клієнтам зі знижкою, менеджери оформляють його одноденну державну реєстрацію, після чого машина з формальної точки зору стає старою. За даними Handelsblatt, за цією схемою продається майже третина автомобілів.
Згідно з дослідженням експертів Automotive Research Center (CAR) при Університеті Дуйсбург-Ессен, цей метод дозволяє дилерам продавати машини нижче рекомендованої автовиробником ціни, надаючи клієнтам знижки 25% і більше. Тільки у вересні в Німеччині було реалізовано 83 тис. 752 автомобіля з так званою "тактичною" реєстрацією. Це третина всіх проданих за місяць нових автомобілів і рекордне число з літа 2007 р.
"Чим більше обсяг "тактичних" реєстрацій, тим більш важкою стає ситуація на ринку, тим важче здійснити операцію з продажу нового автомобіля", - констатує глава CAR професор Фердинанд Дуденхеффер. "Тактичну" реєстрацію здійснюють самі концерни, та їхні дилери, отримуючи в результаті можливість пропонувати покупцям зовсім свіжі демонстраційні та службові авто з величезною знижкою. У вересні лідерами за використання цього методу стали Alfa Romeo (64% усіх проданих), Chevrolet (62%), Jaguar (56%), Fiat (49%) і Peugeot (47%).
Згідно з даними CAR, не втримався від спокуси навіть лідер ринку Volkswagen. Частка "тактичних" реєстрацій за основною маркою цього концерну VW - досягла у вересні 36% (у серпні цей показник по VW становив 23%). Експерти CAR звертають увагу на те, що вересневий результат Volkswagen - найвищий для нього за останні сім років. Сигнал цей викликає серйозне занепокоєння. "На прикладі VW ми бачимо, наскільки важкою стала ситуація на ринку", - зазначив професор Дуденхеффер.
Читайте також: Україна за 9 міс. 2012 р. скоротила випуск автомобілів на 22%
Втім, у конкурентів, що виробляють автомобілі масового попиту, частка проданих у вересні під прикриттям одноденної реєстрації машин ще вище: Opel - 44% і Hyundai - 45%. Представник Hyundai в бесіді з тижневиком Automobilwoche пояснив цей факт випуском нових моделей, рекламною кампанією під час європейського чемпіонату з футболу і наданням тестових автомобілів для службового парку різних фірм.
На думку глави CAR, для задоволення власних потреб автовиробників-імпортерів їм цілком достатньо 10-15% подібних реєстрацій, а німецьким виробникам - 20% від загального числа проданих нових автомобілів. Примітно, що найменше число одноденних реєстрацій у вересні було відзначено у Dacia (7%) і Smart (14%).