Німецька GIZ надасть КМДА допомогу в розробці бренду Києва за 3 млн євро, - чиновник
КМДА підписала меморандум з німецькою урядової GIZ на 3 млн євро, згідно з яким компанія надасть допомогу в розробці бренду Києва. Про це на сьогоднішній презентації стратегії розвитку туристичної галузі столиці заявив начальник головного управління економіки та туризму Ігор Довбань, передає кореспондент РБК-Україна.
"На сьогоднішній день ми провели зустрічі з німецькою урядової компаній GIZ, з якою підписаний меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з проектування (бренду) міста Києва. На жаль, на сьогоднішній день ми не маємо бренду , девізу і слогану", - заявив Довбань.
Він також повідомив, що вже пройшли переговори з компанією Microsoft, яка готова надати свої контакти і своїм ім'ям "привести європейські гранди".