Нафтогін "Прикарпатзахідтранс" готується в травні відновити роботу
Дочірнє підприємство "Прикарпатзахідтранс", яке експлуатує українську ділянку нафтопродуктопроводу "Самара - Західний напрямок" з транспортування дизельного палива російського та білоруського виробництва, готується в травні відновити роботу після дворічної перерви. Про це повідомив директор підприємства Сергій Пшеничний, передає "Інтерфакс".
"Зараз тривають підготовчі роботи по відновленню надійної і безпечної роботи трубопроводу. Сподіваємося, що в кінці травня буде проведене перше пробне прокачування наливної станції в Новоград-Волинському", – сказав він.
За словами директора, розпочато процес митного оформлення близько 30 тис. тонн дизельного палива, що знаходиться в трубопроводі, для його подальшої заміни на продукт якості Євро-5. У подальшому планується транспортування дизельного палива тільки цієї марки.
Як зазначив Пшеничний, персонал "Прикарпатзахідтранс" обстежив і відновив роботу ключових елементів трубопроводу – резервуарів, наливних, естакад, лінійної частини, станції електрохімзахисту, камер прийому-запуску засобів очищення і діагностики, відновлена робота системи контролю витоків.
При цьому на лінійних виробничо-диспетчерських станціях в Новоград-Волинському (Житомирська обл.) та смт Смига (Рівненська обл.) підготовлено станціонне обладнання – засувки, трубопроводи, виконано градуювання резервуарів, обстежені і відремонтовані під'їзні залізничні шляхи, системи сигналізації та пожежогасіння.
"Головною проблемою залишаються незаконні врізки з метою крадіжок дизпалива. Плануємо об'єднати зусилля з колегами з державної компанії "Укртранснафта" та ініціювати посилення покарання на пошкодження нафто- і продуктопроводів", – сказав Пшеничний
Згідно з даними видання, "Прикарпатзахідтранс" експлуатує ділянку нафтопродуктопроводу "Самара - Західний напрямок" довжиною близько 1,100 тис. км і призначений для прокачування дизельного палива з Росії і Білорусі як для внутрішніх потреб України, так і для транзиту в Європу, зокрема в Угорщину. Проектна потужність магістралі – 3,5 млн тонн на рік.
Також зазначається, що наприкінці грудня 2015 року Антимонопольний комітет України дозволив швейцарській International Trading Partners AG (ITP) купити акції компанії АТ "Південно-Західне акціонерне товариство трубопровідного транспорту нафтопродуктів", у власності якого знаходиться ДП "Прикарпатзахідтранс". В березні 2016 року російська "Транснефть" заявила про закриття операції з продажу українського нафтопродуктопроводу International Trading Partners AG.