Рішення про можливу заборону оприлюднення в рекламі банків інформації про відсотки за депозитами є помилковим, вважають в асоціації "Український кредитно-банківський союз" (УКБС). Експерти вважають, що подібна інформація є достовірною та надається з метою спрощення вибору депозитних програм споживачами фінпослуг.
"УКБС вважає, що без інформації про відсотки, які гарантуються депозитними програмами, реклама повністю втрачає свою ефективність. Оскільки фактично зводиться до іміджевої реклами банку, а не конкретного фінансового продукту, що ним пропонується. В результаті створяться суттєві ускладнення для клієнтів банків, які будуть позбавлені можливості порівняти привабливість депозитних програм при розміщенні власних коштів, що матиме негативні наслідки для залучення фінансових ресурсів", - повідомила генеральний директор УКБС Галина Оліфер.
За словами Оліфер, це не дозволить національній банківській системі зберегти позитивну тенденцію повернення коштів фізосіб, обсяги яких збільшились з початку поточного року на 11,5%. "Адже динаміка даного процесу є доволі чутливою до несприятливих чинників, про що свідчить відтік грошових засобів населення (в сумі 588 млн грн), за підсумками листопаду 2011 р.",- додала вона.