У вівторок, 5 грудня, стали відомі кращі HR-проекти українських роботодавців на Премії HR-Бренд Україна 2017. Її щорічно організовує Міжнародний кадровий портал Head Hunter Україна. Цього року було представлено 42 практичні кейси у сфері HR, з яких обрали найбільш успішні у чотирьох головних номінаціях "Столиця", "Регіон", "Україна", "Світ", а також у п’яти спеціальних.
Більше 300 професіоналів протягом дня обмінювалися досвідом досягнень і помилок, щоб разом відповісти на важливе бізнес-питання: як бути компанією, яку обирають. Ввечері на церемонії були урочисто оголошені імена компаній-переможців.
ІІІ місце розділили Національний Банк України зі світоглядно-реформаторським проектом "Культура мислення" та Альфа-Банк Україна з проектом збалансованого розвитку співробітників "A-more".
На ІІ місці компанія "АЛЛО" з проектом "ДО100%ВІРНІСТЬ – шлях до змін" і важливим меседжем про прозорість.
І місце отримали сучасні підходи до ефективної роботи. Компанія lifecell, "AGILE is the New Black: досвід побудови цільової поведінкової моделі"
ІІІ місце – Comfy. Їх проект "КРУТІШІ КРУТІШИХ in STORE" наче нагадує: шлях до кращого сервісу починається з грамотних бізнес-процесів.
ІІ місце, як і минулого року, – ПАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ" і проект "ТЕРЕМНО". Враження зі смаком, або "швидко, смачно, гаряче". Без перебільшення вражаючий приклад регіональної пекарні, як інноваційного, динамічного та комфортного для молоді підприємства, що надихає енергією та ідеями.
І місце, команда game developer-ів Plarium та їх "Кімната високих енергій", в якій тільки з січня по березень втамували інтелектуальний голод та пережили фізико-технічні інсайти більше 10 000 осіб.
ІІІ місце отримала компанія "Deloitte Ukraine" і проект, назва якого говорить про ціннісний тренд сама за себе. "Руйнуємо шаблони: від стартапу до виходу на IPO".
ІІ місце у "АХА Страхування" та їх "AXA Innovative HUB". Хакатон, пітчинги, дизайн-мислення –
страховий бізнес вже не зможе сприйматися консервативним.
ІІІ місце посіла міжнародна команда Wargaming Group Ltd., яка поділилися досвідом створення "Центру оцінки та розвитку співробітників Wargaming" та тим, як системний ассессмент за світовими практиками вплинув на ефективність найголовнішого – управління.
ІІ місце – EPAM Україна, "Аналітика Талантів, чи як ми будуємо Data-Driven Рекрутмент". Тут все зрозуміло: підхід "навмання" вже просто необхідно змінювати на підхід "аналізуємо дані".
І місце – фармацевтична корпорація "Юрія-Фарм" і проект "Нова ера керівників "ЮРІЯ-ФАРМ" про те, як навчати сучасних і грамотних управлінців.
Вибором Журі стала компанія Cygnet з проектом "Свідомий вибір" Cygnet.
А вибором Headhunter Україна – компанія Kyivstar з проектом "Workplace – місце для спілкування і роботи!"
Цього року з метою популяризації кращих цифрових проектів у "Премії HR-бренд України 2017" створено спеціальну номінацію "Digital в HR". Нагороду Премії за кращий Digital-проект здобула компанія SoftServe: "Digital рішення для підвищення лояльності працівників до компанії". Цю інновацію прокоментувала Марина Маковій, Генеральний директор HeadHunter Україна:
"Премія HR-бренд" активно сприяє пошуку дієвих інструментів для вирішення конкретних завдань у сфері управління персоналом, котрі уже сьогодні є актуальними, а також допомагає окреслити і зрозуміти тенденції майбутнього, які лише завтра стануть реальністю. Це дає поштовх народженню нових ідей для формування HR-стратегій компаній на прикладі інноваційних проектів, які були успішно реалізовані в Україні".
Також вперше на Премії, у тандемі з командою "Індекс корпоративної рівності" було впроваджено спецномінацію "Рівні можливості", щоби публічно розпочати важливий діалог з бізнесом про кейси інклюзивного працевлаштування в Україні.
Переможцями номінації стали: "Ашан Україна" та "Good Bread from Good People". Останні – з особливою відзнакою "Прорив року".
У спеціальній номінації "Smart Tool for Smart People" від Стратегічного партнера Премії компанії Smart Solutions свою другу за вечір нагороду здобула компанія SoftServe.
Директор HR-провайдера Smart Solutions Тетяна Никитович пояснює свій вибір:
"HR– це обов'язково про людей, а тому і інновації повинні бути про людей і саме для людей. Ми за нові технології та digital, а також розвиток в цілому. Особливо тоді, коли це допомагає співробітникам, полегшує і систематизує роботу, відкриває нові можливості, економить час і допомагає займатися важливими та ключовими питаннями, не витрачаючи час на рутину".
Особливі нагороди отримали ще три українські бізнеси: "АрселорМіттал Кривий Ріг" та "ПЛАСТІКС-Україна" – за внесок в розвиток культури HR-брендингу в Україні; та "Нафтогаз України" – за реформування держави як роботодавця.
"Ключова задача Премії – організувати майданчик для обміну досвідом та обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом. Премія є своєрідним річним зрізом того, у що вкладали ресурси роботодавці у 2016-2017 роках. Ми бачимо, що ера технологізації впливає на усі робочі процеси. Компанії готові ділитися власними результатами, як ці digital-інструменти використовують в НR. Також усе більше роботодавців вкладають ресурси і зусилля у розвиток HR –бренду. Цього року немало проектів пов’язано саме із роботою зі студентами та школярами. Компанії залучають не тільки університети, але й території, громади, батьків, аби утримати талановиту молодь", – коментує основні тренди керівник Премії HR-Бренд Україна Лариса Онипко.
Проекти номінантів оцінювалися за наступними критеріями: актуальність, сучасність використаних методик та бізнес-ефективність.
"Актуальність Премії цього року пов’язана із глобальними зрушеннями, які відбуваються у світі, та змінами на ринку праці, які спостерігаємо в Україні. Цього року "Премія HR-бренд Україна" стала дуже змістовним проектом. Ми впевнені, що з кожним роком компанії почнуть справді змінюватись не на словах, а в дійсності", – говорить Голова журі Премії, радник Адміністрації Президента, засновник школи HRM Анна Власова.
Анна Власова, засновник школи HRM, радник Адміністрації Президента, Голова Журі
Катерина Губарєва, Global HR Director, Люксофт
Інна Печериця, директор з персоналу ТзОВ "Руш" (лінія магазинів EVA)
Лариса Брувер, HR директор "1 + 1 медіа"
Наталія Бутенко, керівник відділу по роботі з персоналом компанії КПМГ в Україні
Наталія Хвостова, директор по персоналу "Кернел"
Сергій Гвоздьов, професор Київської школи економіки, керуючий партнер компанії "Необхідно та достатньо"
Марина Маковій, генеральний директор "Headhunter Україна"
Дмитро Гринчишин, незалежний експерт з підрахунку голосів, Pwc Україна
За те, що все відбулося урочисто і якісно, команда Headhunter Україна висловлює подяку численним партнерам Премії: