23–24 жовтня в Києві відбудеться ХIV Міжнародний форум «Лояльний покупець: де в нього кнопка?» та II Customer Experience Show. Обидва заходи проходитимуть у конгрес-холі Mercury, і учасники зможуть вільно пересуватися між потоками. Як зазначає продюсер події, керуючий директор компанії IdeasFirst Ірина Бондаренко, це унікальний для Східної Європи формат, який дозволяє зануритися в тематику лояльності та клієнтського досвіду разом з експертами-практиками українського і зарубіжного ринків.
Цьогоріч обидва заходи поєднує ідея людиноцентричного підходу в бізнесі. Ключова тема Customer Experience Show "Від сервіс-дизайну до імплементації" - один з найбільших викликів, з яким стикаються сьогодні компанії в усьому світі. Адже знання нових інструментів не гарантує їх застосування. У межах дискусійної панелі ми поговоримо з партнером-засновником CX Design Олегом Коссом, директором з маркетингу лінії магазинів EVA Ганною Гришиною, директором департаменту роздрібного бізнесу ПУМБ Дмитром Поліщуком і керівником відділу CRM мережі магазинів Comfy Тетяною Василенко про те, як подолати відстань між знанням і реалізацією проектів, а також про типові помилки, виклики та проблеми, що трапляються на цьому шляху.
Учасники заходу зможуть ознайомитися з провідними сервіс-дизайн-практиками:
- "Застосування дизайн-мислення на прикладі створення нового ресторану та діджіталізації B2B-компанії". Антон Яценко, партнер ONCE Agency;
- "Шлях трансформації мережевого бізнесу". Валентина Уралова, співзасновник INEX Partners;
- "Як застосувати cервіс-дизайн для побудови внутрішнього сервісу в компанії". Макс Туровський, незалежний сервіс-експерт;
- "Service Blueprinting. Як побудувати цілісний клієнтський досвід". Родіон Сорокін, Service Design Head, партнер DOT_DOT, засновник Humanized Design;
- "Інновації у створенні продуктів: які завдання клієнтів вирішує сервіс WOG Pay". Ольга Капустіна, маркетинг-директор WOG Retail.
Головну тему форуму "Лояльний покупець: де в нього кнопка?", який відбудеться на одному майданчику із CX Show, сформульовано так: "Тотальна "чистка" програм лояльності: позбавляємося "мотлоху"". Як зазначив модератор форуму й директор маркетингового агентства "Июль" Костянтин Гонтмахер, останнім часом чимало компаній переглядають свої програми лояльності, відсікаючи зайві витрати, трансформуючи бази даних і вдосконалюючи застарілі комунікації. Це дозволить вдихнути в проекти нове життя.
Серед кейсів, які будуть розглянуті на форумі лояльності:
- "Персоналізація комунікацій: як перетворити відомості про клієнтів на гроші та перестати розсилати їм "сміття"". Анна Шевченко, маркетинг-директор дитячого інтернет-магазину Pampik;
- "Свіжі кейси від Fishka: клієнти повинні відчувати цінність своїх балів". Ольга Семчук, начальник управління програми лояльності Fishka;
- "Совість чи холодний розрахунок? Комунікації та лояльність у ломбардному бізнесі". Михайло Ігнатенко, керівник з інновацій ломбарду "Скарбниця";
- "Запуск нової програми лояльності Good Wine: як ми використовували мегатренд персоналізації та сервіс-дизайн". Анна Зотова, Customer Experience Strategist компанії Good Wine.
Організатор події - компанія IdeasFirst - очікує цьогоріч понад 300 учасників. Своїм досвідом поділяться експерти із 40 українських і міжнародних компаній.
Умови участі й детальна інформація:
www.loyaltyforum.info
(044) 599-09-79