В НАЗК розповіли про проблеми третього етапу е-декларування
Посадовці забували паролі від цифрових підписів та припускалися помилок у прізвищах
Під час третього етапу електронного декларування високопосадовців до НАЗК надходило багато звернень щодо змін даних та цифрових підписів. Про це повідомив голова Нацагентства з питань запобігання корупції Олександр Мангул під час брифінгу 31 березня, передає РБК-Україна.
З його слів, багато посадовців забули власний пароль від цифрового підпису та не змінили електронну скриньку з російським доменом.
"Основні проблеми, з якими стикалися суб’єкти декларування: закінчився термін електронного цифрового підпису, забули пароль від електронного цифрового підпису, не змінили поштові скриньки з російських поштових сервісів "крапка RU", - розповів Мангул.
З його слів, щодня НАЗК надавало допомогу близько тисячі осіб.
"Було змінено електронні цифрові підписи, пошту та персональні дані 60% суб’єктам декларування", - додав він.
Голова НАЗК зазначив, що суб'єкти декларування також допустили чимало помилок під час подання е-декларацій.
"Помилки у прізвищах, ідентифікаційних кодах, правопис у прізвищах та іменах і по-батькові російською мовою, але основним ворогом наших декларантів традиційно став час", - наголосив Мангул.
Він розповів, що посадовці почали активно подавати свої е-декларації до НАЗК лише наприкінці березня.
"За січень подано 29 тисяч декларацій, у лютому 125 тисяч, у березні - 637 тисяч. Отже лише з 20 березня ми почали фіксувати активність", - додав глава НАЗК.
Нагадаємо, за 2017 рік електронні декларації подали понад 813 тисяч осіб.