У НАЗК наголосили, що сервіс надання консультацій працює цілодобово
У Національному агентстві з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрили багатоканальну гарячу лінію для суб'єктів декларування. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на сайт НАЗК.
Зазначається, що 2 березня в агентстві почала працювати багатоканальна "гаряча лінія", за якою надаються відповіді на питання щодо заповнення декларацій та роботи з їхнім реєстром декларацій.
Суб’єкти декларування можуть отримати консультацію від фахівців НАЗК від понеділка до п’ятниці - з 8:00 до 18:00 без перерви.
У НАЗК наголосили, що сервіс надання консультацій працює цілодобово - в автоматичному режимі можна отримати відповіді на найпоширеніші запитання, які виникли у суб’єктів декларування з початку кампанії подання щорічних декларацій.
Окрім цього, на офіційному сайті НАЗК для суб’єктів декларування передбачена можливість подати своє запитання в електронній формі або за адресою: support@nazk.gov.ua.
В Нацагентстві також нагадують, що інформація стосовно заповнення декларацій на постійній основі розміщується в публічному Telegram-каналі НАЗК та на офіційній сторінці у Facebook.
Нагадаємо, у лютому в Україні запрацював державний сервіс перевірки квитанцій. До нього підключили всі основні державні органи.
Крім того Кабінет міністрів України запускає окремий ресурс для інформування про ситуацію з коронавірусом в Україні.